Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-07, 08:55   #86
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Søvn? Det er et fysiologisk behov. Jeg tror ikke det er mye som blir bedre av at man sover for lite. Nå er det kanskje ikke det du mente, da. Men hvis jeg skal stå opp halv seks, så må jeg være i seng senest halv ti. Jeg må ha 8 timer. Så uansett om jeg sover de 8 timene mellom 21:30 og 05:30 eller om jeg sover mellom 23 og 07, så er det bare 8 timer av døgnet som "går tapt".

Ja, men for mange ville gjerne dagen gått lettere hvis man startet tidlig. Siden mange klager over travle ettermiddager. Det var det jeg tenkte på; ikke egentlig hvor mange timer av døgnet man bruker på å sove.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat