Tråd: Margarin
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-10, 22:29   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Margarin

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg sender smør med minsten i barnehagen. Mine får ikke spise margarin.

Gjør du? Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt den tanken, men det burde jeg jo gjøre! I det minste si at minsten ikke skal ha margarin, han spiser jo uansett bare smørepålegg (leverpostei, baconost osv) i barnehagen. De får lunsj der, men frokost må de ha med, og da er det jo selvsagt skikkelig smør på skivene.
Sender du med sånne småpakker da, eller en bordpakke som står i bhg? Jeg skal i hvert fall gi beskjed fra og med i morgen av at han ikke skal ha margarin. Jeg ser på margarin på samme måte som kunstige lettprodukter, jeg serverer ikke sånt til barna overhodet.