Tråd: Margarin
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 12:43   #78
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Margarin

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Her i huset er det både margarin og Nugatti. Det er dog ikke lov med hverken margarin eller smør på skiven om man skal ha Nugatti. :har sterke meninger om akkurat det:

Som en jeg er tante til, som tar ca halvt om halvt med nugatti og smør når han smører på skiva :grøsse:

Guttene våre har ei heller smakt nugatti. Jeg synes ikke det er spesielt godt selv og da glemmer jeg lett at noen faktisk kan like det. Han spiser brunost og prim, og jeg vet ikke om det er mer fornuftig altså.

(men det at de kan fjerne 25 % sukker uten at det smaker mindre søtt sier litt om sukkerinnhold altså)