Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 17:48   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Det har hendt et par ganger gjennom årene at jeg har kommet opp mot 10 minutter for sent fordi det har vært stopp eller store forsinkelser på buss eller t-bane. (Da har jeg ringt og sagt at jeg er på vei, og bedt om unnskyldning.) Jeg synes ikke det er greit å komme for sent, og jeg mener det er helt rimelig å betale gebyr/"bot" i slike tilfeller - det er ikke de ansattes skyld eller ansvar at foreldrene blir forsinket (enten det nå direkte er foreldrenes skyld eller det skyldes andre forhold). Både i (de private) barnehagene Poden har gått i og på SFO nå må man skrive under på at man har hentet for sent, og så får man "bot" hvis det gjentar seg tre ganger, eller noe sånt.