Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 17:54   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Nei det har aldri skjedd i minsten sin barnehage. I eldste sin kom jeg 10 minutter for sent en gang pga. rush, mobilen var utladet og jeg la meg langflat og holdt nesten på å grine da jeg hentet. Jeg synes det er ubegripelig pinlig og har angst for at det skal skje, men heldigvis er vi ikke i nærheten av noen tidsklemme eller noe nå.
Jeg har jo jobbet i noen barnehager og det hender titt og ofte at foreldre kommer og henter 5 minutter over stengetid. Det er visstnok et ganske utbredt problem.

Vet man at man ikke rekker stengetid, er det en selvfølge at man i det minste ringer og gir beskjed om forsinkelsen, synes jeg. Så fremt man ikke sitter panisk i rushen med en utladet mobil. *erfart*