Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 18:00   #17
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

jeg er litt delt i synet på om det skal være ok eller ikke. For det første- det er ikke alle som har tilgang på barnevakt eller nettverk som kan steppe inn på kort varsel, og jeg tror det er langt mer positivt for barna det gjelder å være på et trygt sted med kjente omsorgspersoner. I tillegg er det vel mer spiselig for personalet å jobbe "ekstra" dersom man vet at man får betalt for den ekstratiden.
.

Jeg syns ikke det er greit i det hele tatt, ikke en gang om jeg får betalt for det. Jeg har en arbeidstid, og kan godt ha avtaler etterpå og da er det skikkelig kjipt og måtte stå overtid fordi foreldrene ikke henter barna sine. (som f.eks at mine egne barn skal hentes)
Dersom det skjer en gang så er det forsåvidt greit, og foreldrene ringer og forklarer at de kommer for seint, men de som gang på gang kommer for seint, og ikke en gang sier noe mister jeg respekten for.

Jeg henter ikke forseint, nå skyldes jo dette at jeg jobber på samme sted som barna mine går, og når jeg har seinvakt så er barna mine som regel ferdig påkledt til jeg kommer, evt så går seinvakta hjem og jeg kler på. Jeg ville uansett gjort mitt ytterste for å ikke komme etter stengetid om jeg hadde jobbet en annen plass.