Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-07, 10:29   #3
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Integrering og niqab

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg blir nysgjerrig på om dette egentlig er et så stort problem. Er det? Har selv gått på universitet og høyskole i Oslo, og vokst opp i et multikulturelt miljø. Har også hatt jobb på østkanten i Oslo. Kan knapt huske at jeg har sett noen med tildekket ansikt (iallefall ikke personer i skolealder), men det er mulig jeg er glemsk.

Jeg tror ikke det er noe stort problem, men en helt uaktuell problemstilling er det vel neppe. Jeg husker det var bruduljer ang. hijab (hodeplagg, men ikke tilsløret ansikt) på en møbelbutikk på Alnabru. Eierne av møbelbutikken nektet en muslimsk jente å bruke hijab fordi de hadde uniform og det passet ikke inn med hijab. Det syns jeg blir for dumt. Jeg ser ikke helt problemet der. Det måtte da gå an å få sydd en enkel hijab som passet til uniformen isåfall.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat