Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-10, 23:15   #115
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Én gang har jeg kommet for sent. Til gangs! Jobbet i Oslo og skulle hjem i rushen, vanligvis 25-30 min å kjøre. Varmt ute, ikke aircondition, høygravid og med en eldre bil med dårlig termostat - begynte å koke i Tåsentunnellen i sirupkøen, jeg kom meg ikke over i høyre fil og turte ikke annet enn å stanse bilen - i venstre fila, med rykende panser. (ja, litt småredd for eksplosjon og sånn... )

Ble stående der i 2 timer og ventet på Falck som også stod stuck i kø.... Trafikkhelikopteret sirklet over meg og jeg hørte om meg på P4: Rød stasjonsvogn med stans i venstre fil forårsaker ytterligere kø. Noen viste fingeren til meg, og noen ropte FLØTT DEG, du kanke stå her og kjørte videre. På 2 timer spurte én person om hjelp. (men Falck hadde sagt jeg ikke skulle flytte bilen) Jeg stod med digre gravidmagen og rykende bil og tenkte bare på 2 åringen som ventet på meg i barnehagen en fredags ettermiddag. Det var ingen naboer eller familie som kunne hente han for meg. Fikk hentet han kl 1840.... Heldigvis hadde pjokken hatt det helt topp da jeg endelig kom. Betalte selvsagt for overtiden.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat