Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-07, 10:59   #83
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ta fri fra skolen

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

På et noe dypere nivå; at det ikke er naturlig å be om ekstra fri for å få en billig syden-tur. At det ikke er ok ift dem som er igjen i klassen som ikke har så frekke foreldre. At dersom alle gjorde dette, ville det garantert blitt forbudt, og den eneste grunnen til at det fungerer er antagelig at ikke alle gjør det.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Da ville man trolig har gjort det slik at en del barn ikke kunne fått reist på ferie på grunn av økonomi. Men det gjør kanskje ingenting så lenge det ikke gjelder oss selv.

Sorry at jeg er så lat, men Apan sier uansett mye av det jeg syns.
Vi har ikke råd til å reise på "sydenferie", men jeg har fortsatt ikke planer om å søke fri fra skolen for at det skal bli billigere. Vi har uansett fine ferier i skolens planlagte ferier. Og det er jo flott for de som faktisk tar barna ut for å få en billig sydentur.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat