Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-10, 10:22   #139
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Da både mannen og jeg jobbet VELDIG langt unna barnehagen, hendte det at vi ikke rakk det i tide, selv om vi alltid la inn en halvtime ekstra slack. En gang var jeg to timer forsinket grunnet ulykker og omkjøring. Da gikk yngstemann i en privat barnehage, så da betalte vi bot. Det var selvsagt helt fair, vi var bare glad noen kunne være der sammen han, for vi hadde ingen til å hente.

Da poden begynte i kommunal barnehage, hadde de ikke bøter, men en streng policy om å hente. Grunnet maks uflaks og to store ulykker på E18 samme uka, kom vi to ganger for sent samme uka. Vi hadde varslet barnehagen, og var bare 10 minutter for sene, men det endte med at det hang en stor gul lapp fra styrer på plassen til poden hvor det sto at dersom det skjedde igjen ville vi miste plassen. Veldig diskret! Jeg ble fortvilet og ringte barnehagekontoret, men de bare sa at styrer hadde ikke fullmakt til å si oss opp, så jeg kunne bare ta det med ro. Men styrer behandlet oss som om vi dumpet ungen der etter stengetid med vilje, og var veldig på oss av den grunn, selv når jeg nesten begynte å gråte i garderoben av stress en gang jeg så vidt rakk å hente et par minutter før stengetid. Det at det skjer ting som gjøre at foreldrene ikke alltid klarer å hente, betyr ikke at man gir f. Sønnen min har dessuten spesielle behov, så det var ikke bare å ringe hvem som helst og be dem om å hente han heller.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat