Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-07, 11:34   #18
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har hatt laseroperasjon på øynene?

Opprinnelig lagt inn av Blush, her.

Må bare anbefale deg å gjøre dette, og Argus er kjempeflinke. Jeg har nylig vært gjennom operasjon der, og er strålende fornøyd.

Jeg har operert tidligere også (for 9 år siden på en annen klinikk), og måtte gjøre det på "gamle måten" der man laserbehandler på ytterste laget av hornhinnen siden det ble gjort slik første gang. Denne gangen var det langt mindre smertefullt, og synet har stabilisert seg overraskende fort.

Det er ikke til å sammenligne hvordan det var før og nå, og jeg stusser fortsatt når jeg våkner på natten og faktisk ser klart (var nærsynt jeg da).

Det er vondt, men hvor vondt er veldig individuelt. For meg var det også stor forskjell på smerten mellom første og andre øyet (ble tatt med 3 mnd mellomrom).

Lykke til!

Gubben brukte ARGUS rett før jul. Tok begge samtidig. Han har fortsatt litt skjev hornhinne på det ene øyet, og må muligens reopereres.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat