Tråd: Vaskerom!
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-10, 23:14   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskerom!

Jeg bruker vasken på vaskerommet hele tiden - til å tømme den vanngreia på tørketrommelen. Men er lite dreven på håndvask, så den brukes sjelden til det - men den er kjekk å ha når noe skal legges i bløt.

Vi har veldig enkelt vaskerom. Vi har noen kurvhyller til håndklær, sengetøy, og til ting som må vaskes for seg eller på en spesiell måte (dvs ting som blir liggende i kurven til evig tid) Over disse er det en benk. Har en liten hylle på veggen der vaskemiddel etc står, og noen knagger der jeg henger belter som tas av bukser etc. Så har jeg to skittentøysdunker (type billigste jeg fant på IKEA), en for hvitt og en for farget. De står langs veggen på motsatt side av vaskemaskinen. Rommet er kanskje 6 kvm? Fint er det ikke, men det fungerer til sitt bruk. Jeg oppbevarer ingenting der inne etter det er vasket - det er det ikke plass til.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat