Tråd: Vaskerom!
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-10, 00:40   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vaskerom!

Jeg bruker utslagsvasken stort sett til å tømme ut vaskevann eller vann fra tørketrommelen. Men det er veldig dårlig trykk i kranen der så det er mulig jeg ville ha brukt vasken til håndvask oa. dersom det gikk kjappere å fylle den opp.

Vi skal pusse opp "halve huset" til høsten og bl.a lage ordentlig vaskerom. (Bare bod nå.) Da skal jeg ha vaskemaskin og tørketrommel i arbeidshøyde, underskap, overskap, benkeplate og høyskap. Lurer litt på om jeg skal kvitte meg med utslagsvasken og heller ha vanlig vask nedfelt i benkeplaten. Ev. ha begge deler så f.eks ikke tøy som skal håndvaskes blir vasket i samme vask jeg tømmer ut møkkevann, skylle av møkkete støvler i osv. Og så skal jeg ha takhengt tørkestativ.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat