Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-10, 08:07   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ned i vekt. Hjelp meg med å sette opp handleliste!

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Ja, jeg skjønte jo det, men syns det er viktig å poengtere, for mange får inntrykk av at lavkarbokosthold kun dreier seg om å trøkke innpå mest mulig smør, fløte og bacon, og det er jo ikke sant i det hele tatt. Jeg spiser mest grønt, og det er fort å glemme når man skal ta et valg om kosthold. Jeg tror en del blir avskrekket fra lavkarbo når man fokuserer så mye på smøret og så lite på salaten.

Nei sant det, det er jo flere varianter også. Min mann trives best på type Skaldeman-kost, og der er det jo i grunnen ikke så voldsomt med grønnsaker, mest fett. Men han har fått en helt utrolig bra helse av det, og gått ned mange kilo og blitt et nytt menneske. Til og med pollenallergien hans er borte, det er helt sprøtt. Han slet veldig med den før, lå her helt nedsyltet. Vi snakket om det i går faktisk, han var veldig overrasket over akkurat det.
Mens jeg trives med mer grønnsaker, så jeg spiser endel av det. Det samme gjør barna, selvsagt. Herlig med alle slags gode grønnsaker nå om sommeren.