Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-10, 09:47   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Babyedderkopper i fleng, skal jeg fjerne dem?

Det sitter en klynge med knallgule (faktisk ganske fine) edderkopp-bebiser på den ene søppeldunken vår ute. Ikke så avskrekkende mange da, kanskje 25-30 stk. De sitter tett sammen i perioder, akkurat som om de sover. Ellers så går de litt rundt på spannet og spinner og leker eller hva nå sånne små gjør. Hvor mammaen er vet jeg ikke og vil helst ikke vite det.

Men kan de bare sitte der? Jeg har ikke hjerte til å drepe dem heller, de gjør meg jo ikke noe og sitter så fint der. Ikke er de i veien når jeg skal kaste noe heller, de sitter litt nedenfor lokket. Eldste synes de er fascinerende.
Men de vokser jo, de blir vel store? Går de hver til sitt da, og bare forsvinner? Det er jo greit sånn som de er nå, men jeg vil jo helst unngå å ha 30 STORE eddiser rett utenfor.