Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 09:52   #184
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Er det virkelig vanlig at barna er ferdig påkledd hvis de blir hentet tett opptil stengetid? Det har jeg (heldigvis) aldri opplevd, med mindre de er ute å leker eller noe. Hadde vært kjekt noen ganger om vinteren da, når man har det travelt og har en million klær å ta på

Hos oss kler vi på barna dersom det er et ønske fra foreldrene, men ellers så bruker vi den tiden der det er veldig få barn igjen til å snakke sammen, lese bok eller andre ting som barnet har lyst til å gjøre, evt rydder litt og slike ting.

Jeg tror barn blir sliten av lange dager i barnehagen, men jeg tror ikke de har vondt av det, men det er derfor jeg syns at pålagt ferie er et must, for også små barnehagebarn har behov for litt mer ferie en uke i løpet av sommeren.