Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-10, 13:05   #189
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hvorfor mener du denne ferien må tas ut i løpet av sommeren, og hvorfor mener du at mange uker i strekk er bedre enn en uke her og to uker der i løpet av året?

Den må ikke taes ut i løpet av sommeren, men at barna i løpet av barnehageåret bør ha godt med ferie, ha det mener jeg. Og med godt med ferie tenker jeg ferie som i at vi voksne syns det er godt med ferie, og det er godt for barna også. Man kan gjerne ha ei uke her, og ei der, men at man innimellom bør ha 2 eller flere uker sammenhengende, ja det syns jeg. Men det er med dette som med alt mulig annet, barn er forskjellige, og noen barn blir mer slitne enn andre. Min erfaring er at de ungene som er i barnehagen hver eneste dag uten en eneste dag fri(med unntak av helligdagene i jul/påske) er veldig slitne når sommeren kommer.