Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-10, 11:51   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Tørketrommel&Vaskemaskin, eller begge i ett?

Hav ambefaler dere?

Jeg orker ikke enda en vinter uten tørketrommel og i august kjøper jeg en garantert. Det er ikke godt for klumpen å ha tørkestativet i stuen heller pga den fuktige luften.

Men altså, hva bør jeg velge?vil selvsagt ha en kondens, men hvilket merke? Og Saken er at vaskemaskinen min fusker litt allerede og egentlig burde jeg bytte ut den og i samme slengen. Det blir veldig mye penger å måtte ut med hvis jeg skal ha både tørketrommel og vaskemaskin.. Vil gjerne ha nye, pga jeg alltid har kjøpt brukt, og de viser seg alltid å være noe galt med.

Hva med disse tørketrommel og vaskemaskin i ett? Leste en diskusjon som var laget for et par år siden. Er de fortsatt ikke ambegalt, eller har ting forandret seg nå?

Hva kan dere ambeafle meg?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat