Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-10, 12:47   #230
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Gerbera: Det skjønner jeg selvsagt. Som jeg sa i forrige og flere andre innlegg så er jeg klar over at ikke har mulighet. Men du gjorde det da du hadde mulighet, og dere innretter dere helt sikkert på en måte som gjør at ungene har det helt topp nå også.
Pelle: Jeg mener ikke at alle skal ønske å jobbe redusert. Det jeg mener er at hvis det at både mor og far har krevende jobber fører til en stressende hverdag for ungene, bør man absolutt se på om det går an å gjøre ting på en annen måte. Det være seg redusert stillingsprosent, hjelp fra venner eller familie eller whatever.
Poenget er: barn SKAL IKKE gå rundt og være stresset, så får alle sørge for det på den måten som passer dem best.