Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-10, 16:59   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å spille et instrument uten å kunne noter

Jeg vet ikke om man blir like flink men går ut fra at noen kan bli det? Selv begynte jeg å spille piano etter gehør som toåring og var helt selvlært, kunne ikke en note før jeg begynte i Stavanger Symfonikor og MÅTTE synge etter noter, der fikk vi nemlig utdelt mapper med store musikkverk som vi fikk beskjed om å gå hjem og øve på etter å ha hørt gjennom dem en gang eller ikke i det hele tatt.

Men jeg vil si jeg er ganske god på piano og har blitt det uten å kunne noter, jeg spiller alltid bare på gehør, lærer sangene kjapt og kan spille dem (med begge hender ja, sånn ordentlig).