Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 08:16   #283
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg kjenner at jeg er utrolig glad i bhg som barna mine går i. Det hender nemlig at vi leverer, omtrent tripper utenfor mens vi venter på at de skal åpne, og de ansatte er hyggelige og smilende og lurer på om vi har det travelt og om de skal ta avkledningen etc. På samme måte så hender det at vi er i siste liten (trafikkuhell etc) da er de behjelpelige med påkledning etc. Aldri et negativt ord. Tvert i mot er det mer "trøst" som at barna som blir levert tidlig og hentet seint, kanskje får det roligere med den/de ansatte. De leser gjerne, er med og rydder/vasker (noe som er stor stas).

Og det er ikke alle som har bhg for "moro skyld" av og til er det ting som de bhg ansatte overhodet ikke har kjennskap til som gjør at bhg benyttes, eller som kanskje bare en ansatte er informert om. Det er heldigvis forskjell på nice-to-know og need-to-know i bhg vår.

Sånn er det i den barnehagen jeg har jobbet i, og jeg håper virkelig det er slik i den barnehagen jeg skal begynne i. Men at det finnes foreldre som ikke har forståelse for at unger også kan bli slitne, det er jeg ikke i tvil om. Jeg syns ikke barn(eller foreldre) skal føle seg som en byrde fordi de leveres tidlig og hentes sent. I den barnehagen jeg har jobbet i har vi åpnet 7.30, men åpnet dørene ca 7.15 nettopp fordi foreldrene som må avgårde med en gang skal ha mulighet til å kunne kle av ungene uten å stresse seg ihjel.