Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 08:32   #286
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henter du barna i tide?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg er så glad at barnehagen vår ikke har noe tidspunkt vi må være på plass. Vi kommer gjerne tuslende 10.30, vi.

Du er helt sikker på at de ikke har det? De aller fleste barnehager har det. I min sønns barnehage må vi være der før 9 pga. turer og sånt, men foreldrene må hele tiden minnes på det i månedsbrev og lapper og sånt for altfor mange kommer mye senere, ofte halv elleve, uten å gi beskjed. Jeg lurer faktisk på om enkelte foreldre ikke har fått det med seg, at de ikke vet om det.
Skal de på tur da, går de bare kl 9 og så henger de lapp med tlf-nummer på døra, og så må foreldrene bringe barnet til der de er på tur.

Sist redigert av Dixie Diner : 27-06-10 kl 09:13.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat