Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 12:15   #44
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det å bli parkert inne er ikke kult. Det er sant, men det er ikke så mye å "vinne" i forhold til å komme seg inn i bilen ved å herpe en nabobil heller.

Nei, men det er jo lettere at det skjer noe. Jeg hadde betalt skadeforsikringen med mye større "glede" hvis det utelukket hadde vært min (eller ungenes) skyld at jeg hadde skrapet opp en bil, enn hvis grunnen delvis hadde vært at nabobilen hadde parkert teit. Samme følelsen som med syklister. Jeg stopper selvfølgelig uansett når noen sykler over et gangfelt, men jeg er blidere på de som sykler med ok fart og tydelig signaliserer at de skal over enn de som bare kaster seg over slik at man må steinstå på bremsen.