Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Innser at du er mye snillere og mer tolmodig enn meg!
Jeg hadde nok også krabbet gjennom bakdøra som siste utvei, men da hadde jeg vel også vært bortimot istand til å drepe vedkommende som eide bilen ved siden av.
Godt jeg bo på landet og svært sjelden behøver å forholde meg til sånt. Det hadde tatt livet av meg 
Jeg er foresten ikke noen ond kjærring som med vilje riper opp biler, men ja, det har skjedd, som hendelig uhell og nei, jeg legger ikke igjen lapp med navn og nr. Jeg har også fått ripet opp vår bil, uten å finne noen lapp med navn og nr så helt alene om å synes dette er en ikke så stor sak er jeg vel ikke..
I HI tilfelle hadde jeg aldri brukt så mye energi på å jakte opp og forsure forholde til en av foreldrene i banehagen. Men vi har alle forskjellig syn på hva som er riktig å gjøre. Jeg blir sint på klineparkerere 
Jeg er enig i at man må nesten regne med striper og småsår i lakken sin når man ferdes ute blant folk, men å skade andres bil med vilje, blir litt drøyt. Vi har sår på hver side av vår 04-modell, men der har jeg fersket synderen med stein eller pinne i hånda flere ganger. Synd hun er for ung til å holdes erstatningspliktig.