Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 13:50   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Er det virkelig noen her som har funnet lapp på sin bil eller lagt igjen lapp på andres bil etter å ha laget/fått (minimale) riper i dørene?

Det er et seriøst spørsmål, for "alle" biler som er noe eldre enn 2-3 år har småriper i lakken på disse stedene og om dette er vanlig praksis så er det vel mange her som har opplevd dett.

Nei, og det irriterer meg ihjel. To ganger har vi fått bulket/ripet bilen av andre på parkeringsplass, enda jeg alltid passer på å stå fint til, innenfor striper og sånt. Og begge gangene har de bare stukket av. Det at andre ikke gjør opp for seg, betyr det at det er greit? Er det da også greit å stjele eller lignende, bare fordi andre gjør det? Hører du deg selv? Det at andre gjør noe/ikke gjør noe gjør det ikke riktig, Floksa.

Hvis jeg er vitne til noen som riper opp en annen bil, prøver jeg så godt jeg kan å ta bilnummeret. Noen ganger rekker man selvsagt ikke det, men sånt har jeg utrolig lite forståelse for. Og riper jeg opp en bil selv, legger jeg igjen navn og tlfnummer, uansett!