Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 18:50   #96
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Men nå prøver jo du bare å vri debatten bort fra ditt hovedutsagn der du fremviste forakt for andres eiendeler ved å nærmest skryte av at du til stadighet lager riper i andres biler uten å legge igjen beskjed eller tilby kompensasjon. Og det er faktisk kriminellt.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg får helt mark når folk parkerer klin oppi bilen min og selv om jeg selvfølgelig prøver så godt jeg kan å ta hensyn, hender det at det blir en ripe i nabobilen om de står tett ja. Har noen klint bilen sin oppi min etter at jeg har parkert er jeg truendes til å gi jamt faen...

Ja, jeg ser jo at disse to utsagnene er bortimot identiske

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat