Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 19:17   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæsjevegring på nesten 4 åring

Jeg hadde en av samme typen for bare 3 uker siden. Gutten mi er snart 4 år nektet og bæsje på do. Til slutt så bare tok jeg av bleia helt og han gikk med vondt i magen et par dager siden han ikke ville på do og bæsje. Jeg ga meg ikke (sikkert slem), men etter et par uhell i trusa to dager etterhverandre (en gang hjemme og en gang i barnehagen) etter et par dager uten bæsjing, så har det aldri vært noe problem etterpå. Nå er han inne i sin bæsjerytme igjen, bare at det er på do isteden og han er kjempeflink. Så hjalp det nok litt på at han fikk stor heisekran når han hadde vært flink til å bæsje på do flere dager på rad.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat