Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Ingenting.
Er egentlig litt sjokka over hvor sterkt dere reagerer.
Om det er så farlig, bør du vel helst ikke parkere i nærheten av andre folk/biler i det hele tatt?
Jeg hadde ikke tatt deg på alvor om du hadde oppført deg sånn og hadde sikkert trasset tilbake, med at den ripa sikkert var der før jeg var borti bilen din.
Jeg får helt mark når folk parkerer klin oppi bilen min og selv om jeg selvfølgelig prøver så godt jeg kan å ta hensyn, hender det at det blir en ripe i nabobilen om de står tett ja. Har noen klint bilen sin oppi min etter at jeg har parkert er jeg truendes til å gi jamt faen...
:blir vel kastet ut av FP nå: 
Men Floksa, du snakker om å ikke gjøre sånne ting med vilje, men hva legger du i dette innlegget da? Balanse sier hun sa fra til dama at hun laget en ripe i døra, hva mener du med at du ikke hadde tatt henne på alvor om hun oppførte seg sånn? Hvordan da sånn? Sa fra? 
Og Balanse sier at dama skrapte borti døra flere ganger mens hun stod der, skikkelig gnidde døra inn i bilen hennes, og sa ikke engang unnskyld, brydde seg ikke. Mener du virkelig dette er ok og at vi andre overreagerer?