Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-10, 09:06   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: kokosbolle - ang. kjøkkenet ditt

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så merkelig, ytterst få har vel et kjøkken som passer akkurat den løsningen. Vi klarer også å sette det opp selv, men vi har så mange andre prosjekter i luften at det hadde vært greit å sette det bort til andre som kan gjøre det raskt og på no time, i stedet for at vi skal bruke flere dager på det.

Jeg fikk snekker gjennom Ikea, han brukte under to dager på å sette opp kjøkkenet, inkludert å blende av en dør. Vel verdt det, selv hadde jeg nok måttet ta en uke fri, og det hadde jeg tapt mer på enn det snekkeren skulle ha.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat