Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-10, 14:06   #184
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Dette ble en veldig interessant prinsipiell diskusjon.

Status på den konkrete saken:
Jeg har snakket med forsikringsselskapet, og damen der lurte på om skrapedamen var turist, eller fra et annet land. Underforstått at det ikke var vanlig å stikke av fra ansvaret på den måten det skjedde i HI.

Hun rådet meg til å ta det mellom forsikringsselskapene, få en takst, registreringsnummeret på den andre bilen og sende inn skademelding. Jeg tror nok jeg i anstendighetens navn vil gi beskjed om dette til skrapedamen selv også. Det var mange gode forslag i tråden her om hvordan gripe det an, men de krever at dette blir et lite prosjekt med å time inn å treffe henne. Så om jeg ikke treffer henne ved henting eller levering de første dagene vurderer jeg å legge en konvolutt på plassen til barnet hennes med orientering om takst, at jeg har meldt det inntil forsikringsselskapet og at hun kan ringe meg om hun vil at vi ordner noe privat i stedet.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat