Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-10, 23:11   #205
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Da jeg en jul for 7 år siden, meget høygravid og tjukk, parkerte på Storosentert kom jeg meg ikke inn i bilen da jeg skulle tilbake. Jeg måtte få en tilfeldig forbipaserende mann til å kjøre bilen frem for meg. Det var passe pinlig og litt morsomt. Jeg vurderte ikke å knuse døra til bilen til han som som hadde parkert meg inne.

Men som vi ble enige om i Andas tilfelle, den gang: å skrive "DUSTEPARKERING" over hele frontruta med lebestift, det hadde vært ok.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat