Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 01:46   #211
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Til slutt en liten fortelling fra min første selvstendige parkering etter at jeg fikk lappen: Jeg måtte parkere på et tjåka fullt lørdagsshopping-Storo, og skulle skvise bilen inn på en bitteliten plass. Som førte til at jeg havnet ca 25 cm fra nabobilen. Da jeg skulle rygge ut for å rette opp, havnet jeg så nærme at speilene våre låste seg mot hverandre. Jeg måtte ringe sambo for å komme og redde ut bilen. Det var jo godt at de ved siden av ikke kom i mellomtiden, det kunne jo hende de mente at vår bil bare kunne bulkes og skrapes siden jeg var slik en ufyselig klineparkerer.

Der fikk jeg deja-vu fra min første parkering med tre dager gammelt førerkort, gitt. I digert amerikansk parkeringshus, beregnet på store biler og store mennesker.

Men for et menneske! Jeg hadde vært så flau hvis jeg skulle komme i skade for å gjøre noe sånt, at jeg hadde tømt lommeboka bare for å få vedkommende til å aldri fortelle det videre.