Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Det finnes vel en ørliten mulighet for at Enkelte har tatt det jeg har skrevet helt ut av proposjoner.... Eller ikke, det er helst det at jeg mener man bare skal rygge på, bulke, knuske, skarpe opp og ødelegge mest mulig på andres biler....
Ja men samtidig lurer du på hvor store summer vi er "villige" til å erstatte om vi er uheldige - 10 000, 100 000, 1 000 000?
Jeg oppfatter deg da dithen at dersom det er dyrt så vil du ikke erstatte, fordi det skjedde med et uhell. Kanskje jeg leser deg feil?
Jeg ser det heller fra en annen side, om noen ødela noe for meg ved et uhell, som kostet meg 100 000 kr, og ikke ville gjøre opp for seg - da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort altså. Da hadde jeg vurdert å anmelde det jeg tror jeg.
Og hadde jeg ødelagt noe for andre for store summer ville jeg strekt meg langt for å ordne opp for meg ja.
Både jeg og mannen har faktisk lagt igjen lapp når vi har vært uheldige, så jeg vet at vi ordner opp for oss når det er noe. Totalt har dette kostet oss nesten 20 000 kr. Men sånn er det når man er uforsiktig.