Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 15:09   #244
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Så alle skader gjort av andre skal tas på egen forsikring? Jaja.

Jeg må pirke litt til. Du mener altså at det ikke er vanlig oppførsel å se om bildøren din smeller/gnikker/kommer borti bilen ved siden av når man skal inn/ut av sin egen eller ta inn/ut barn. Som i HI, gnukker bildøra opptil flere ganger inni en annen bil og deretter trekker på skuldrene. Det er ikke et UHELL, det er likegyldig og uansvarlig oppførsel der man helt tydelig driter i andre.

Jeg skjønne rikke hvorfor jeg gidder, men jeg kan jo prøve en gang til.

Jeg strekker meg langt og gjør hva jeg kan for å ikke kommer borti nabobilen. Av og til har det skjedd alikevel og vi kan ha kommet til å lage blyant tynn ripe i døren. Det er beklagelig, men sånt skjer ( også med min bil MANGE ganger). Og nei, jeg har aldri lagt igjen noen lapp, men jeg har heller aldri vært sikker på at det har vært vi som har laget en av de mange ripene. At dama i HI oppførte seg dustete har jeg skrevet fler ganger, så jeg kommer HELLER ikke nå til å forsvare henne, til å forsvare å rygge på andre biler, å stikke av, knuse ruter, smelle bildører inn i nabobilen på trass, forlange å kunne åpne alle dørene på bilen med et smell osv osv. Men jeg innrømmer å bli veldig, veldig sint når jeg blir parkert inne.
Veldig sint, men jeg har ikke bulket/ripet eller ødelagt noen bil av den grunn. Jeg har faktisk heller ikke klint den inn med kokosboller, lebestift eller flyttet den. Jeg synes ikke det er greit å gjøre noen av delene, men du verden, jeg har forståelse for at folk gjør det. Når man må krabbe inn i bilen sin via baggasjeromdøra, med tre unger og full handlevogn. Får håpe man ikke har hunde/lastegitter mellom bagsjerom og setene....

Fy på meg! for å gidde å prøve å forklare det enda en gang. Det er nesten morsommere å la det være.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat