Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 16:20   #248
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det jeg IKKE skjønner Floksa er hvordan det å smelle i nabobilen gir deg noe som helst ekstra plass hvis du skal inni. Er man først inneparkert så er man inneparkert og hva hjelper den ekstra millimeteren da? Det hjelper godt å holde en jakke mellom eller nesten hva som helst.. Skal man få ekstra plass til å komme inn om man er inneparkert må man trøkke inn døra til naboen, men jeg regner ikke med at det var det du tenkte på.

Det er vel kanskje her misforståelsen ligger?
Om du/andre virkelig tror at jeg smeller døra inn i nabobilen (eller at jeg synes det er greit at andre gjør det).
Man åpner døra så langt det går uten å komme borti nabobilen også holder man fortvilet i døra mens man prøver å feste unger. Og da kan det faktisk skje at døra kommer borti bilen ved sidenav.
Og når man da fortvilet (stryk fortvilet om man er utsatt for en klineparkerer)sjekker nabobilen for å se om man har laget ripe, så er det altså 10 -15 riper i døra. Og da legger umoralske, dårlige menneske som synes det er greit å rygge ned andres biler, slå ned folk som står i veien og ikke minst bryte seg inn i hus, jeg, ikke igjen noen lapp med mitt navn og mitt nr.

Å legge noe i mellom er en god ide, som jeg virkelig skal ta med meg neste gang jeg havner i situasjonen

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat