Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 18:22   #261
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Altså: jeg forventer ikke at folk skal tilby seg å erstatte noe dyrt som de har knust når de er gjester hos meg, men det hender ofte folk gjør det likevel, fordi de er høflige. Og da takker jeg pent for tilbudet og avslår, fordi jeg også er høflig. Det praktiske resultatet er det samme: jeg har et vinglass mindre, men høfligheten får oss begge til å føle oss bedre.

Det er vanskelig å forklare dannelse, for det baserer seg på ganske subtile mekanismer, så det er mulig jeg fortsatt uttrykker meg uklart. Du får bare si fra hvis jeg skal utype mer.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat