Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 20:08   #1
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Takk, nå ble det litt klarere.
Du anser det som normal(?) dannelse å tilby seg å betale, men du forventer ikke at folk (som er på besøk hos deg) har normal dannelse?
Har jeg skjønt det da?

Nei, du har misforstått igjen. Det er mulig det er ordet "forventer" som er forvirrende. Når jeg sier at jeg ikke forventer at mine gjester tilbyr seg å erstatte et dyrt vinglass eller en middagstallerken, betyr det at jeg ikke mener de er forpliktet til det, eller at jeg ikke vil skrive "er jeg urimelig"-innlegg på FP om de ikke gjør det. Jeg vil ikke en gang bli snurt om de ikke gjør det. Likevel ser jeg at langt de fleste som knuser selskapsglass hos meg, tilbyr seg å erstatte glasset, siden langt de fleste av mine gjester synes at det er en naturlig og hyggelig ting å gjøre. Heldigvis er det sjelden noen knuser noe som det er verdt å ta på seg ansvar for hjemme hos oss, så det helt store statistiske materialet har jeg ikke å gå etter. Jeg ser nemlig an mine gjester etter motorisk nivå og ikke betalingsevne og dekker opp med IKEA-glass når gjennomsnittsalderen på gjestene faller under 18 år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat