Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 20:30   #267
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FrontierVille på Facebook

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg sitter på Kreta med en liten minipc og utrolig tregt nett. Jeg hadde kjempeproblemer med flash. Til slutt avinstallerte jeg firefox, da funket det når jeg installerte på nytt.
Jeg får ikke sendt gaver herfra.

Ah, tusen takk for tips, men problemet her er at vi har gjort det flere ganger, + formattert hele pcen 4 ganger på et par måneder. Alt krasjer, harddisken er syk eller noe. Pcen lager klikkelyder og alt er bare helt ånnas. Mannen må betale alle regninger på jobben osv, siden vi ikke kan bruke nettbanken på denne engang. Elendig laptop som synger på aller siste vers, men vi har ikke råd til ny enda.