Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 21:23   #280
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stygg skrape på bildøren - hva ville dere gjort ift synderen?

Nå skjønner jeg jo at det er min dårlige karma som har gjort at ingen noen sinne har lagt igjen en lapp og tatt på seg skylda for de sikker 300 stripene jeg har i dørene på min bil. Også jeg som har trodd at det er fordi det skal være sånn

Jeg legger meg jo selfølgellig langflat og beklager og skal rykke inn en rubrikk i lokalavisa i morgen der jeg tilstår mine synder og tilbyr meg å betale for alt jeg måttet ha ødelagt på min vei (gjelder forresten det også knuste mannehjerter? og kan jeg i så fall forvente penger på konto?)

Jeg kan forøverig bare konstatere at kontrollpanelet igjen ser ut som et juletre og at riper i bildørene vekker mer harme enn både biler som går på tomgang og å lekke veninnehemmeligheter til partner

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat