Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-10, 23:33   #28
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrive anonymt/uregistrert?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Min venninne 700 (den tøsa ) svarte ha, ja og amen tidlig i dag tidlig, før hun var våken (klokka halv 11...), noe som resulterte i at hennes 2 døtre og døtrenes venninner spiste en halv sjokoladeplatekake til frokost. Jeg vurderte å ringe inn en bekymringsmelding, helt tll jeg leste det aC skrev om kakao.

Jeg krysser fingrene for at ikke min kompis Malfred leste det aC skrev om kakao, for det ryktes at han fremdeles har ganske mye sjokolade i kjøleskapet, og jeg er helt sikker på at grønnsaker til frokost hver dag i en uke umulig kan være bra.