Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-10, 22:10   #9
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svømmeopplæring i skolen?

lillegutt har hatt 10 ganger svømming i hhv 1. og 2. klasse, i tillegg til ukentlig terapisvømming på skolen de samme årene. I tillegg har han i år gått på ukentlig svømmekurs, og 2 ganger intensivkurs per uke siden mai.
I fjor sommer og i sommer deltar han dessuten med SFO på et ettukers vanntrenings- livrednings og sjøvettskurs i regi av den lokale svømmeklubben og gjensidigestiftelsen..

I tillegg er vi i bassenget 2-3 ganger per måneden nå - jeg kjører 45 minutter hver vei for å få dette til, men var oftere - ukentlig fra han var 2.5-6 år, der vi bodde før.
I snitt er han altså i bassenget 2-3 ganger i uka (det er jo ikke rart han flyter som en dupp egentlig).
han har hvalmerket og skilpaddemerket og 25-meter-knappen. Han kan flyte 15-20 sekunder på ryggen, og svømme både på bryst og mage - langt også om det står på, og i bølger.
Han kan dykke til bunnen og ta salto under vann også.

Jeg vil si jeg har gjort mitt og er sjeleglad for at han er blitt en godt svømmedyktig 7-åring som er trygg på vann. Han begynte såvidt å svømme da han var 4.5 og har økt på derfra.

Han blir å fortsette på svømmekurs til høsten også!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat