Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-10, 23:58   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svømmeopplæring i skolen?

Mannen min hadde seriøs vannskrekk, så i frykt for å overføre dette til Storebror, begynte vi på babysvømming med guttungen allrede da han var tre måneder gammel. Vi hadde en fantastisk fin instruktør, som virkelig så mannen min - som tvang seg ned i vannet sammen med oss da vi begynte på andre kurset. Når vi holdt på på egenhånd, tok hun seg av mannen min, og med hennes hjelp, lærte han faktisk å svømme fra ene enden av bassenget til det andre.

Nuvel - digresjon - men lell - for å forebygge drukningsulykke her i huset, har altså Storebror vært jevnlig i basseng siden han var baby - og mannen min som en lykkelig bivirkning av det.