Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 09:13   #52
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Svømmeopplæring i skolen?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Er det så dyrt altså? Mener vi har betalt 800,- per halvår jeg i den lokale svømmeklubben, det er vel ikke så ille?

Er det da svømmekurs han går på eller er det svømmetrening? Her er det nemlig to forskjellige ting. Svømmekurs koster 1250 kr for 12 ganger og svømmetreninga koster 700 kr i halvåret for D partiet. For å kunne begynne på D partiet må man først gå på svømmekurset. Man må kunne svømme bryst, rygg, crawl og butterfly før man får lov til å begynne på D partiet. Det sier seg selv at det skal mer enn 12 ganger på svømmekurs for å lære seg det. Det blir dermed veldig dyrt.

Her er svømmeopplæringen i skolen et vits. De får tilbudet i 3.klasse, men de som går på høyere trinn blir prioritert (natrulig nok) noe som kan føre til at man ikke får opplæring i 3.klasse.

Jeg har sendt alle mine på svømmekurs. To av de har valgt å gå videre på svømmetrening.