Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 13:03   #74
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du redde liv?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og så til de som blir stresset om de ikke husker antall kompresjoner vs innblåsninger: Det er ikke det som oftest er problemet altså, problemet er at folk ikke tar i nok under kompresjonene, de gjør som de har sett på TV og til dags dato har jeg aldri sett at det blir gjort riktig på TV. Man skal jo ikke gjøre det riktig på en våken person, men de kunne brukt dukke kanskje.

Jeg husker ikke hvor jeg har hørt det, men jeg minnes at noen sa til meg en gang at korrekt utført HLR gjerne kan føre til brist i et ribben eller to på grunn av kraften som skal legges bak. Kan det stemme?

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat