Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 13:15   #81
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svømmeopplæring i skolen?

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg har tenkt på det flere ganger at det er mange barn (forholdsvis store barn) som drukner i Norge og jeg har mange ganger lest om tomme skolebassenger, men er det virkelig så ille?

Jeg er enig i at det er viktig at vi alle lærer å svømme og holder det ved like. Men det stemmer vel ikke at det er mange barn som drukner i Norge. I fjor var det tre i alderen 0-17 som druknet. Det kan man si er tre for mange, men hvis man vil ha ned drukningstallene, er det viktigste å holde menn unna vann med mindre de har redningsvest og er edrue. Litt tabloid sagt.