Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 13:41   #90
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svømmeopplæring i skolen?

Det høres ut som du og omgangskretsen din er temmelig priviligerte, kristine, på flere måter. Desverre er det svært mange som ikke har det som deg.

Behovsprøving tror jeg blir ekstremt mye dyrere enn å faktisk gi barna ordentlig svømmeopplæring i skolen, alle som en. Jeg tror faktisk ikke det er mange som bruker dette som noen hvilepute. Fordi det ikke er det. Svømmeopplæringen i skolen (i Olso, som er det jeg kjenner til) er sørgelig dårlig. De som har råd og mulighet sørger for at barna lærer å svømme på annet vis, de som ikke har råd er ofte fortvilet og er overlatt til å seile sin egen sjø.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat