Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-10, 13:56   #99
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svømmeopplæring i skolen?

Opprinnelig lagt inn av kristine, her.

Ja, jeg sier jo vi er heldige som har mange strender å velge mellom. Men det har dere jo i Oslo også (og jeg bor ikke langt fra Oslo altså) - og det koster da ingenting. Og det er faktisk ikke sånn at man blir overfalt av krabber og brennmaneter bare man stikker tåa i vannet. Innsjøer fins det vel nok av i marka også? Poenget mitt er bare at man trenger faktisk ikke en svømmehall for å lære å svømme, jeg lærte f.eks å svømme i sjøen.

Med tanke på behovsprøving har dere helt sikkert rett, jeg har egentlig ikke peiling, men siden svømmeopplæring for alle tydligvis ikke er et alternativ, må man jo finne på noe annet for å fange de som faller utenfor.

*minner om at dette landet strekker seg ganske langt nordover, ganske langt vestover, varierer stort i klima, temperatur og utforming med hensyn på badevanntetthet*