Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-10, 17:13   #151
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svømmeopplæring i skolen?

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Hvor nevner du noe om at foreldre har noen slags form for ansvar, i forhold til alle innleggene dine om hva samfunnet skal gjøre?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er både enig og uenig i at det er foreldres ansvar. Enig i den forstand at alle foreldre burde sørge for at barna lærer å svømme, uenig fordi konsekvensen av å ikke lære er så fatal.

Det er vel ikke så mange som er uenige i at det er foreldrenes ansvar til syvende og sist, på samme måte som det er foreldrenes ansvar å følge opp skolearbeidet ellers.

Jeg syns selvfølgelig foreldre burde bli flinkere til å ta med barna ut for å bade, meg selv inkludert, men jeg kan omtrent ikke forestille meg hvilken barriere det må være om man ikke kan svømme selv, og kommer fra en kultur der det ikke er vanlig.

Det jeg derimot ikke har skrevet noe som helst sted er følgende:

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

[...] som tror at politikerne plutselig bevilger penger til at alle svømmehaller skal fylles opp og at tilbudet skal bli så bra og billig både på skole og privat slik alle barn lærer å svømme prompte, sånn at man ikke trenger å ansvarliggjøres som foreldre.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat