Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-07, 01:06   #15
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fryseposer til morsmelk - alternativ?

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jeg pumpet MYE!! Hadde veeeeeeldig mye melk og studerte i tillegg. Jeg brukte boksene fra avent,10 stk i en pakke med lokk.Sto på pakken at boksene kun skulle brukes 4 ganger hver,men det var bare tull! Brukte kun den ene pakken i 11mnd og boksene ble brukt MYE!

Kan anbefale disse boksene på det varmeste!! Jeg elektrisk dobbelt pumpe fra Medela

Jeg bruker også disse boksene og signerer anbefalingen.

De heter Avent VIA og en av fordelene med dem er at de kan brukes sammen med Avent-flaskene, slik at man bare setter flaskesmokken på boksen og gir melken direkte fra boksen. Man kan også skru boksene på Avent-pumpen og pumpe direkte i boksen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat