Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-10, 19:20   #163
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lillemor har blitt vegetarianer, og jeg trenger hjelp med å finne gode alternativ

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Hva om datteren til Siljemoren ikke ville spise sjokolade fordi hun hadde hørt om de grusomme livene til barna på kakaoplantasjen. Hadde dere hatt samme holdning da? Jeg føler nemlig at den steile nei-dette-kan-ikke-barn-bestemme-holdningen bunner i at man syns barn skal spise kjøtt og fisk.

For at barnet mitt skulle ha spist et fullverdig kosthold så måtte jeg ha laget til ekstra retter om det ikke skulle ha spist fisk og kjøtt ja. Og det gjør jeg ikke. Jeg lager ikke ekstramat fordi noen ikke liker noe.

Dessuten så anser jeg ikke vegetardiett som spesielt sunt. Spise masse grønnsaker er sunt ja, det får de gjøre. Kutte ut fisk: Nope. Men det er på siden av diskusjonen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat